erlinnea.blogg.se

2014-01-07
10:57:42

Blir ny planering helt enkelt!
Mår fortfarande inte topp 10 idag, så jag kommer lägga upp ett nytt schema för träningsdagboken här ikväll! Jag håller på med min egna lilla hälsokur som består av sömn, nässpray, sinova, artic roots, mycket vatten och chai-thé! Förhoppningsvis gör det susen mot förkylningen som vill bryta ut... Eftersom jag de senaste 4 månaderna har haft återkommande bihålsinflammationer utan att först bli förkyld, blir jag väldigt nojig när huvudet känns fullt av sprängmedel på morgonen! Alla de gånger som bihålsinflammationen har brutit ut så har jag inte märkt det därför att snoret aldrig har runnit ur mig, det är som att det lagras rakt i skallen på mig! Borde kolla upp det där egentligen... ;)
 
Aja det blir en promenad till skolan fram och tillbaka idag i alla fall, så det blir inte mycket vila ändå! Har tyvärr inget busskort så jag får göra som medeltidsmänniskorna, dvs. Gå dit jag ska. Det tar cirka 35 minuter att gå till skolan, så det är inte jätte katastrof om jag inte orkar styrketräna ikväll, men målet är att det ska bli av iaf!
 
Hörs lite senare, dags att äta och förbereda mig inför skolan ;)
Pussar & Kramar
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: