erlinnea.blogg.se

2014-01-07
19:21:14

Dag 3 av 8
Äntligen blev det någon ordning på träningen! Helt ärligt trodde jag inte att jag skulle bli piggare och orka med någon träning idag mer än powerwalken fram och tillbaka från skolan, men jag mår mycket bättre nu! Så nu har jag gjort axlar och bröst. Fanns dock endast 3 övningar för dessa muskelgrupper (som jag kunde göra) varav en axelövning och två bröstövningar.
 
Övningarna var:
Armhävningar på knä, 10 st x 3 reps - Bröst
Lutande armhävningar på knä, 10 st x 3 reps - Bröst
Pike press, 10 st x 3 reps - Axlar
 
Detta räckte dock inte så jag gjorde även sit-ups (raka och snea), single leg squats, lying hip-leg raises. Hela träningen tog cirka 40 minuter så jag har ungefär 20 minuter kvar för att uppnå mina 2 timmars träning om dagen så nu ska jag ut och springa lite! Var ett tag sen så vi får se hur mycket jag orkar haha ;)
 
Nya schemat kommer upp ikväll och jag ska även börja planera in lite gympass på "Må Bättre" nere i Gävle centrum. Jag och Maria har fått gratis träning där i 3 veckor så ska ner och passa på medans det är gratis ;) De har även massor utav pass så ska passa på att testa på lite annat medan jag tränar där. Äntligen lite mål med träningen, först 1 vecka utav hemma-gym sen 3 veckors gym på "Må Bättre" och slutligen gymkort på "Hulkboden" här i Gävle. Funderar även på om jag ska skaffa mig ett jympa-kort på "Friskis och Svettis", men vi få se hur allt artar sig längre fram. Roligt har jag iaf :)
 
Nu ska jag ut & springa, hörs sen! Pussar & Kramar!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: