erlinnea.blogg.se

2014-01-06
11:23:00

Dag 2 av 8
Inne på dag 2 och är nyss inkommen från min powerwalk. Blev lite högre tempo igår än idag, trots huvudvärk. Känns som att det skulle kunna vara en förkylning eller liknande på gång, så tröck i mig en sinova innan promenaden och nu ska det drickas varmt och gott chai-te! Hoppas att lite av örterna ska göra mig lite friskare... Haha :)
 
Blev en ganska kort promenad på cirka 20 minuter (tror jag, glömde ta tid). Det regnade lite ute så nu är håret alldeles fuktigt och mysigt, perfekt med ett blöt tyngande hår när huvudet värker! Nej det blir en varm dusch direkt efter frukosten, det borde göra susen.
 
Resten av dagen ska spenderas med att plugga inför imorgon, har inte gjort någonting så känner mig lite stressad... Men det ska även vankas tid för att gå och titta på gymmet här i Sätra, hulkboden heter gymmet och ligger på Sätra FK. Det är 20 års gräns på gymmet och det finns två gyminstruktörer som man kan fråga diverse saker. Ska bli kul att se gymmet idag, har inga höga förväntningar men hoppas ändå på att det är lite kvalité på gymmet!
 
Frukosten kallar och kallnar, dags att äta! Hörs senare!
Pussar & Kramar
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: