erlinnea.blogg.se

2014-01-04
11:36:38

Hej igen!
Efter flera veckor utan att ha skrivit en rad så är jag nu äntligen på väg hem till Gävle igen. Det är med blandade känslor jag lämnar Nynäshamn. Ledsen över att lämna de jag älskar, glad för att träffa vänner och äntligen köpa hem en TV till min boning. Det blir en vända till Elgiganten idag efter hemkomsten för att hämta hem min Toshiba 32". En julklapp från pappa och bästa Mia!

Jag har som många andra firat jul, nyår och umgåtts med min familj. Det blev även en del jobb under min hemmavistelse så lite extra klirr i kassan blir det också nu i januari! Det har inte blivit några inlägg mest för att jag inte haft lust att sätta mig ner och skriva något, har varit alldeles för upptagen med att umgås med mina nära och kära!

Självklart har jag tagit bilder som kommer upp på bloggen inom kort!

Nu ska jag fortsätta åka tåg baklänges och må illa, skriver snart igen!

Pussar & Kramar




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: