erlinnea.blogg.se

2014-01-04
22:57:00

Laddar inför träningsvecka
Tänkte testa något nytt nu i en vecka, eftersom jag varit utan gymkort ett tag och inte kan skaffa ett förrän nästa löneutbetalning, så ska jag styrketräna hemma! Hittade en toppen bra hemsida som heter tranahemma.se och jag tänkte planera små "gympass" den här veckan utifrån övningarna som finns där. Imorgon är det mage och ben/rumpa som står på agendan! Från imorgon söndag tills nästa söndag, har jag planerat 6 "gympass".
 
Söndag: Mage och ben/rumpa + kondition
Måndag: Axlar och bröst + kondition
Tisdag: Triceps, biceps och rygg + kondition
Onsdag: kondition
Torsdag: Mage och ben/rumpa + kondition
Fredag: Axlar och bröst + kondition
Lördag: Triceps, biceps och rygg + kondition
Söndag: Utvärdering och vilodag
 
Ska bli spännande att se hur detta går! Hade tänkt variera konditionsträningen också med långa promenader, intensiva powerwalks, jogging, intervallträning och stavgång. Men som sagt, jag får uppdatera under veckans gång och så får vi se hur det artade sig. Ska bli kul att styrketräna lite i varje fall :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: