erlinnea.blogg.se

2014-01-05
12:40:33

Dag 1 av 8
Sov lite för länge denna morgon, kom inte upp förrän klockan var halv elva. Därav fick det bli en sen morgonpromenad på 45 minuter med telefonsällskap. Märkte när jag la på att jag går så mycket snabbare utan att prata i telefonen, så hädanefter så blir det inga telefonsamtal under promenaderna.
 
Nu sitter jag och äter havregrynsgröt med mjölk, en kopp kaffe och MASSAAAA vatten. Detta är min standard frukost men tänkte varva med lite turkisk yoghurt någon dag.
 
Pratade med Anna nyss om att kolla in gymmet här nere på Sätra imorgon eftermiddag, vore skönt att ha ett gym nära där man bor så att man faktiskt tar sig dit och tränar, även om det bara är korta pass. Gymmet ligger ett par minuter härifrån i gångavstånd, vilket är alldeles perfekt! Priset är förundransvärt billigt så det är lika bra att vi går dit och kollar läget imorgon så att det verkligen är ett bra gym där vi kan träna och trivas.
 
Något jag kom att tänka på under min morgonpromenad; Nya träningskläder. Jag behöver nya träningskläder. Mina gamla är sönder och fula. Jag vill ha nya! Blir till att leta efter billiga och snygga kläder på rean (efter att CSN-pengarna inkommit förstås). Skulle vilja införskaffa mig dessa enkla helsvarta träningstights från Intersport, dessa är just nu på halva priset och kostar därför endast 149 :- http://www.intersport.se/produkter/energetics-glimma-traningstights-p79227?farg=79228. Skulle även kunna tänka mig dessa snygga svarta tights med rosa detalj från stormberg.com/se för halva priset, endast 200 :- http://www.stormberg.com/se/dam/traningsklader/intervall-tights-dam.html#19591.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: